Zwarte Loopband - focus fitness jet 2

349,20
2 Prijzen, De beste prijs bij bol.com


Merk:
Categorieën:
Kleur:
Zwart

Gratis verzonden
Op werkdagen voor 23:59 besteld, morgen in huis
Retour Binnen 30 dagen na ontvangst
Bezorgd door PostNL

Over Zwarte Loopband - focus fitness jet 2

De Focus Fitness Jet 2 is de ideale loopband voor de thuissporter. Deze compacte loopband beschikt over verschillende voorgeprogrammeerde programma's, heeft een stille motor en is handmatig verstelbaar in twee verschillende hoogtes. Na afloop van je training is hij daarnaast eenvoudig op te klappen! De Jet 2 loopband van Focus Fitness is uitgerust met een stille 1,5 pk motor. Deze maakt snelheden mogelijk van 1 t/m 13 kilometer per uur. Het fijne aan deze motor is dat het geluidsniveau ook tijdens hogere snelheden bijzonder laag is. Dit is voor thuisgebruik natuurlijk een punten dat zwaar weegt. Ook is de Jet 2 verstelbaar in 2 verschillende hoogtes zodat u bergop kunt rennen of lopen. Dit is natuurlijk ideaal om interval trainingen en een stukje kracht op te ontwikkelen. Met de 7 aanwezige trainingsprogramma's houdt u uw training interessant en uitdagend. Deze programma's zijn bovendien geheel vrij instelbaar. De Focus Fitness Jet 2 loopband heeft een zeer overzichtelijke display waarop u al uw trainingsgegevens eenvoudig kunt aflezen. Zo ziet u uw snelheid, afstand, verbrande calorieën, tijd en hartslag. Het loopoppervlak biedt voldoende ruimte om zowel te lopen, joggen en te rennen. Voor demping van het geluid en ter bescherming van uw gewrichten is de Jet 2 ook 8-voudig gedempt.
Garantie

De standaardgarantie van de Jet 2 loopband is 2 jaar op onderdelen en levenslang op frame en laswerk Trainingsprogramma's
De Jet 2 is voorzien van zeven verschillende trainingsprogramma's. Deze trainingsprogramma's variëren van een manueel programma tot verschillende snelheidsprogramma's. Alle programma's tonen een maximale snelheid aan de bovenkant van het gekozen programma. Op deze manier is het mogelijk om je eigen persoonlijke doel te behalen met behulp van deze programma's. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor een duurloop (cardiotraining) met minder snelheid om daarmee vet te verbranden of voor een intervaltraining, waarbij je traint op basis van een hoge hartslag en korte rustmomenten om je spieren te versterken en je conditie te verbeteren.